اجاره داربست فلزی کرج

اجاره داربست فلزی کرج

اجاره داربست فلزی کرج با چه قیمتی انجام می شود؟ قرارداد نصب داربست به چه صورت است؟ تاریخچه نصب داربست به پیدایش تمدن انسان ها و ساختن ساختمان های بلند مربوط می شود. امروزه استفاده از داربست بسیار زیاد شده است؛ چون داربست، بار زیادی را می تواند تحمل کند و کارگران راحت می توانند روی آن راه بروند.

داربست ها سازه های موقتی هستند که بیشتر در عملیات کاری ساخت و ساز در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. داربست ها باید بسیار مقاوم باشند و توسط فرد ماهری نصب شوند؛ چون داربست ناامن منجر به مرگ کارگران می شود. علاوه بر سوالات بالا شاید از خود بپرسید که داربست ها را چگونه نصب می کنند؟ و مکان نصب داربست باید چه شرایطی داشته باشد؟ برای دریافت پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

مکان اجاره داربست فلزی کرج باید چه شرایطی داشته باشد؟

محیطی که داربست آنجا نصب می شود باید بسیار صاف بوده و اگر زمین صاف نباشد باید خاک آن کوبیده گردد، اگر باز هم صاف نشد باید از کاغذهای فلزی در زیر داربست استفاده کرد. صاف بودن مکان نصب داربست بسیار مهم است؛ چون زمین هر چقدر صاف و سفت باشد، داربست محکم قرار می گیرد و بار زیادی را می تواند تحمل کند؛ ولی اگر زمین ناهموار باشد همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم احتمال دارد که باعث مرگ کارگران شود.

اگر زمین زیاد ناهموار بود، باید به صورت پلکانی کنده شود و به این نکته توجه کنید که به هیچ وجه نباید از بشکه یا بلوک به عنوان کاغذ فلزی زیر داربست استفاده کنید چون احتمال دارد که بشکه یا بلوک حین کار بلغزد. موقع نصب داربست نیز دقت کنید که باید آن، با تیرهای برق 300 ولتی دو متر و از تیر برق های 50000 ولتی سه متر فاصله داشته باشد. در حالت کلی زمین هر چقدر صاف باشد داربست امن تر خواهد بود؛ ولی اگر ساختمان هایی 30 متر ارتفاع دارند، تنها داربست امن کافی نیست و باید کارگران از حفاظ استفاده کنند.

 بهترین شرکت داربست فلزی کرج

کرج جمعیت زیادی دارد و این شهر یکی از شهرهای مهم کشورمان است که اکثراً مردم به این آن نقل مکان می کنند که ساختمان های مرتفع زیادی در این شهر ساخته می شود؛ به همین دلیل، نصب داربست استاندارد در این شهر بسیار مهم است؛ در غیر این صورت نصب داربست ناامن باعث مرگ کارگران می شود.

هر ساختمانی که ساخته می شود باید ظاهر زیبایی نیز داشته باشد و تمام قواعد مهندسی ساختمانی در آن رعایت شود. ساخت هر ساختمانی بدون نصب داربست در شهر کرج امکان پذیر نیست؛ به همین دلیل پیمانکاران این شهر باید خیلی ماهر باشند. می توانیم بگوییم که بهترین شرکت داربست فلزی، کرج داربست است که تمامی این قوانین را دارد.

 نحوه ثبت سفارش و قرارداد داربست فلزی کرج

قبل از نصب داربست باید ابتدا طرفین قرارداد ببندند و هر دو طرف مدارک شخصی یک دیگر را بررسی کنند و از آن مدارک باید کپی بگیرند و نزد خود نگه دارند. در این قرارداد باید قیمت داربست، مشخصات پیمانکار، مشخصات کارفرما، محل نصب داربست، مشخصات فنی پروژه و مدت انجام کار نوشته شود و طرفین این قرارداد را امضا کنند. یکی از بندهای مهم این قرارداد، تعهد پیمانکار است؛ یعنی باید پیمانکار تعهد بدهد که تجهیزات ساختمان را از کارفرما تحویل گرفته است و داربست را به نحو احسن نصب خواهد کرد.

داربست فلزی کرج | داربست در کرج | خرید داربست | تهران | کرج

مشخصات فنی پروژه نیز به این صورت است که مواد و مصالح در آن قرارداد نوشته می شود و این مشخصات نوشته شده از سو استفاده پیمانکار و از استفاده کردن مواد غیر استاندارد جلوگیری می کند. قیمت داربست نیز به این صورت است که هم کارفرما و هم پیمانکار یک مبلغی را پیشنهاد می دهند و در آخر روی مبلغ نهایی به توافق می رسند. مدت انجام کار، یکی از مواردی است که کارفرما با پیمانکار، اختلاف نظر زیادی با هم دارند؛ چون کارفرما قصد دارد که عملیات به زودی تمام شود، ولی پیمانکار وقت زیادی را می خواهد، به همین دلیل باعث بروز دعوا می شود.

اجاره داربست فلزی کرج با بهترین قیمت

داربست فلزی در کرج با بهترین قیمت انجام می شود؛ ولی قیمت این داربست ها بعد از انجام یک سری محاسبات تعیین می گردد؛ مثلا اول متراژ کف زمین و هر ضلع ساختمان جداگانه محاسبه می شود. قیمت اجاره داربست داخل شهر کرج با قیمت ارزانی انجام می شود؛ ولی خارج از شهر کرج 20 درصد قیمت ها افزایش می یابد. این موارد گفته شده روی قیمت داربست تأثیر مستقیمی دارد و کارفرما موظف است هزینه نصب داربست را پرداخت کند و تا هزینه نصب پرداخت نشود داربست باز نخواهد شد.

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت نصب داربست، فاصله پایه های داربست است؛ مثلا فاصله پایه داربست 4 متر کمی گران تر از فاصله 3 متری است. همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم، اگر ساختمان پنچ طبقه یا بیشتر از آن باشد 20 درصد به هزینه نصب داربست اضافه می شود؛ چون پایه داربست ها ارتفاع زیادی خواهد داشت و همچنین از حفاظ برای کارگران استفاده می شود؛ به همین دلیل قیمت نصب داربست ساختمان های مرتفع، گران تر است.

داربست فلزی ارزان کرج

داربست ها از لوله های فلزی ساخته می شوند که تقریبا 5 متر هستند و آن ها را با نام لوله های داربستی می شناسند که با وزن های متفاوتی تولید می شوند. یعنی لوله های سنگین برای ساختمان های مرتفع و لوله های سبک برای ساختمان های یک یا دو طبقه مورد استفاده قرار می گیرند. داربست فلزی اکثراً در همه پروژه های ساختمانی استفاده می شود و نصب این داربست ها بسیار حساس است و باید توسط فرد ماهری نصب شوند.

همانطور که در قسمت بالا توضیح دادیم، نصب داربست باید توسط فرد متخصصی انجام شود و خوشبختانه کرج داربست، پیمانکارهای ماهری دارند و شما نیز می توانید نصب داربست ساختمان خود را به این گروه بسپارید. گروه کرج داربست معامله و قرارداد بدون واسطه را در اختیار شما قرار می دهد تا نصب داربست ارزان را با این شرکت تجربه کنید. در این مقاله سعی کردیم راجب موضوع اجاره داربست فلزی کرج صحبت کنیم، امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد.

شما همچنین میتوانید اخرین اخبار اجاره و نصب داربست را از پیج اینستاگرام کرج داربست مشاهده و مطالعه فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *