قیمت اجاره داربست در کرج و تعرفه داربست در کرج

استفاده از سازه های داربسته امروزه به امری جدانشدنی در فرآیند ساختمان سازی تبدیل شده است؛استفاده از این سازه های فلزی به قدری دارای مزایا و نکات خوب میباشد که به راحتی نمیتوان از آن چشم پوشی کرد.

اما برای اجاره داربست در کرج و بدست آوردن تعرفه آن باید به چه نکاتی توجه کنیم؟چه عواملی بر تعرفه داربست و قیمت تمام شده آن نقش دارند.در این مقاله این مورد را بررسی کرده تا دیدگاه بهتر و کامل تری را برای اجاره داربست در کرج داشته باشیم.

داربست چیست؟

داربست سازه ای فلزی و یا چوبی میباشد که در پروژه های ساختمان سازی و سازه های ساختمانی و معماری مورد استفاده قرار میگیرد. نوع فلزی داربست دارای محبوبیت و کاربرد بیشتری بوده و در هر سازه نیمه کاره ای به چشم میخورد.

قیمت اجاره داربست در کرج و تعرفه داربست در کرج | داربست در کرج | اجاره داربست کرج

نصب داربست باعث افزایش امنیت سازه و کار کارگران شده، راه ارتباط با نقاط غیرقابل دسترسی را هموار کرده  و همچنین خطر تخریب بنا و ساختمان را کاهش میدهد.انواع مختلفی از داربست وجود دارد که با توجه به شرایط و هدف مورد استفاده، از این انواع مختلف نصب استفاده میشود.

بعنوان مثال از داربست های معلق در مکان هایی استفاده میشود که زمین بنا هموار نبوده و یا دارای شرایطی است که نمیتوان پایه داربست را روی آن بنا کرد.در این زمان از نوعی داربست به نام داربست معلق استفاده میشود که سطح اتکای آن بنای های مجاور و ساختمان اصلی میباشد.

عوامل موثر بر قیمت اجاره داربست در کرج چیست؟

همانگونه که اشاره شد انواع مختلفی از سازه های داربست وجود دارد که با توجه به شرایط متقاوت از این انواع مختلف استفاده میشود.همین مورد میتواند بر روی تعرفه داربست در کرج تاثیر بگذارد.همچنین قطعات استفاده شده در سازه داربست و جنس آنها و کاربرد آنها نیز در قیمت تمام شده نقش دارد.

در ادامه عوامل موثر بر قیمت اجاره داربست را مورد بررسی قرار میدهیم.

جنس قطعات

جنس لوله های داربست و همچنین بست ها و پیچ های استفاده شده در سازه بر روی قیمت تمام شده داربست نقش دارد.بسته به اینکه جنس قطعات استفاده شده در قالب داربست از چیزی باشد، قیمت تمام شده برای اجاره داربست در کرج نیز متغیر خواهد بود.

معمولا جنس میله های داربست از چوب و یا فلز بوده که امروزه نوع فلزی آن دارای محبوبیت بسیار بیشتری بوده و موارد استفاده بیشتری را نیز دارا میباشند.همین امر سبب میشود که استفاده از داربست های دست دوم نیز موردی محبوب برای مشتری باشد.

ضخامت میله های داربست

بسته به نوع داربست و نحوه نصب آن، از انواع متفاوتی از میله های داربست استفاده میشود.در میله های داربست تنوع سایز و ضخامت زیادی وجود دارد که درصد آلیاژ های استفاده شده در آن و همچنین وزن آن تاثیر گذار است.همین امر سبب میشود که ضخامت میله های داربست نیز در تعیین تعرفه داربست در کرج نیز نقش داشته باشد.

بسیار مشخص است که سازه ساخته شده با استفاده از میله هایی با ضخامت بیشتر دارای استحکام بسیار بیشتری نسبت به میله های نازکتر داشته اما هزینه های اجاره و نصب آن نیز به مراتب از قطعات با ضخامت کمتر، بیشتر است.

رنگ و ترکیبات

بطور کلی رنگ استفاده شده در لوله های داربست ملاکی مشخص برای تعیین قیمت داربست نمیباشد.اما نوع رنگ استفاده شده میتواند باعث ایجاد یک تمایز مهم در داربست شود که در ادامه به آن میپردازیم.

سازه های داربست ممکن است که برای مدت طولانی که میتواند از چند ماه تا حتی چندسال باشد، در یک مکان نصب شده و قرار بگیرند. از این رو امکان فرسودگی و زنگ زدگی قطعات داربست بدلیل محیط کار و تغییرات آب و هوایی وجود دارد.

قیمت اجاره داربست در کرج و تعرفه داربست در کرج | داربست در کرج | اجاره داربست کرج

استفاده از رنگ های پوشاننده خاص که نقش ضدزنگ دارند، سازه های داربست را از دیگر سازه ها متمایز کرده و به طول عمر آنها می افزاید.همچنین استفاده از رنگ در داربست سبب میشود که میله های داربست و بست ها دیرتر فرسوده شده و طول عمر بیشتری نسبت به حالت عادی داشته باشند.

قیمت اجاره داربست در کرج با توجه به محل تولید

بخش های صنعتی متفاوتی در سرتاسر کشور در حال تولید و عرضه لوله های داربست هستند.این تولیدات میتوانند با کیفیت ها و ویژگی های متفاوت روانه بازار شوند.همین امر سبب میشود که داربست ساخته شده در تولیدی های متفاوت، دارای قیمت متفاوتی نیز باشند.

استفاده از فلز مرغوب و با کیفیت و آلیاژ های متفاوت، استفاده از رنگ و مواد متفاوت برای افزایش طول عمر و ضدزنگ کردن داربست، تولید با ضخامت های متفاوت و …. سبب میشود که محصولات نهایی هر شرکت دارای تعرفه ای متفاوت نسبت به یکدیگر داشته باشند.

قیمت اجاره داربست در کرج و تعرفه داربست در کرج چگونه است؟

متقاضی خرید داربست در ابتدا نیاز به اطلاعات کاملی دارد تا بداند که چه عواملی بر قیمت داربست تاثیر گذار بوده و باید به چه نکاتی در هنگام اجاره داربست توجه شود.این سوال که قیمت اجاره داربست در کرج به چه صورت است ممکن است سوال بسیاری از پیمانکاران و مهندسان عزیز باشد که توسط تیم کرج داربست به راحتی پاسخ داده میشود.

تیم مشاوره کرج داربست در طول شبانه روز در خدمت شما عزیزان بوده تا اطلاع رسانی دقیق قیمت نصب داربست برای شما صورت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *